2010-05-10

Jag jobbar ju hela tiden

Hela mitt liv består just nu av jobb. Det här är alltså inte nåt dåligt. Jag gillar mitt jobb jättemycket, det är fint och roligt (och dåligt på vissa sätt, men mest bra. Jag gillar nästan alla jag jobbar med, och jag har ju lite fritid, men när en går upp klockan fem på morgonen är man inte så pigg på kvällen asså. Det kan jag säga. Är helt chockad över hur bra jag klarar av att gå upp så tidigt. Det är ju inte kul va, men jag tror helt ärligt att det inte hade vart så mycket värre att gå upp vid sju.
Och jag gillar där jag bor.
Och jag gillar mitt liv. Det är gött. Det börjar bli typ varmt.
Och jag ska till Italien.
Och trots att det känns som ett avsnitt av The Hills ibland, så har jag faktiskt bästa vännerna.
Livet är gött mina vänner.

Inga kommentarer: