2009-01-28

Men åh

Rent generellt har det här inte varit en så himla dålig dag som det kanske har verkat, jag har fått ganska mycket gjort och det är ju bra. Jag har även upptäckt exakt hur nära det är till Mobilia, det tar max 10 min att gå och det är ju verkligen överkomligt. Där finns bl.a ett asstort ICA, vilket också var mitt mål. Jag ville ha Tartex, det är min drog. Jag äter minst en tub i veckan. På mackor, alltså, inte rakt ur tuben. Nån måtta får det ju vara. Okej så jag kommer in i det här icat och det verkar vara väldigt välsorterat, mycket ekologiskt, typ tusen sorters olivolja, hela den grejen. Jag virrar runt som en idiot för att hitta hyllan med Tartex, men ingenstans syns det till. Till slut* är jag tvungen att fråga en yngling som arbetad i affären och han informerade mig om att de tydligen inte håller sig med Tartex på det här jätteIcat. Nej nej. Det håller de sig för goda för. Till och med Åmåls mataffärer har Tartex i sitt utbud!!!! Hallå, är ni helt efter här eller? Köp in Tartex, get with the program! Eventuellt kommer jag att starta en namninsaling på Fejsbok.

*Varför har folk börjat skriva ihop till slut?? Va? Det är två ord, det fattar väl vem som helst!

Inga kommentarer: