2009-03-19

Pink Flamingos




Nu tycker jag att livet är lite orättvist! Våren då jag är arbetslös och inte har några pengar (som i den här våren alltså, förhoppningsvis inte fler vårar i framtiden) händer det en massa grejer som jag vill göra. Först och främst så kommer Placebo till Siesta i slutet av maj och det kan jag faktiskt inte missa. Placebo är det band som varit mest betydelsefullt för mig, särskilt är jag var tonåring, och jag älskar dem fortfarande! I början av april kommer Chicks on speed till Malmö och spelar på babel, vilket jag verkligen inte vill missa. Inte nog med detta, men nu läste jag precis att John Waters kommer hit i slutet av april, ba hallå! mannen som har gjort Cry Baby och Hairspray! Hur ska jag ha råd med detta? Är det nu jag kommer vara tvungen att börja sälja min kropp?

1 kommentar:

Beppan sa...

hahaha..det får vi verkligen hoppas att du inte ska behöva göra! men du kanske kan baka kakor och sälja eller varför inte spela triangel och lägga ut en hatt och se om någon vill skänka en slant..till förmån för..hmm..dalsland?=)