2009-02-18

I am about to leave the building

Det här har varit en sjukt dålig vecka, jag har inte gjort ett skapandes grand (jag är osäker på hur en skriver ut det uttrycket, och så undrar jag om det är ngt som är dialektalt eller ett uttryck som faktiskt används i fler delar av landet än Dalsland/Värmland?). Ingenting, nada, niets. Det började dåligt i söndags när jag skulle åka och kolla på ett stall, men jag var för bakis för att ens ha gått upp en halvtimme innan jag skulle vara där. Ställde in. I måndags skulle jag på handledningsmöte om min ofärdiga c-uppsats, vilket jag åkte till ( och lånade böcker så det var inte helt bortkastat), men då var min handledare sjuk så det var bara att åka hem igen. Igår kollade jag på Buffy typ hela dan och idag tänkte jag köra en repris. Det betyder alltså att jag inte har gjort saker som att plugga, ringa till det andra stallet jag skulle kolla på, söka jobb eller något annat vettigt. Jag förklarar det här som en officielt dålig vecka. Imorgon åker jag till Åmål. Det blir bra. Stopp på tankeverksamhet.

Inga kommentarer: