2009-06-03

Nä nu var det länge sedan det var en lista här

Vad heter du: Erika.
Var bor du: I lägenhet med Naomi.
Trivs du där: Ja, för det mesta, men det är litta trångt.
Brukar du läsa horoskop: Nej, inte nu längre, men när jag var yngre gillade jag sånt..
Har du körkort: Nej.
Favoritdjur: Katter och hästar.
Festar du mycket: Definiera mycket? Men inte så särskilt.
Sprit, cider, vin eller öl: Vanligen öl eller vin.
Brukar du bli för full: Det händer, oftast när jag är i Åmål.
Antal kuddar i sängen: Två.
Äger du ett busskort: Ja, ett rabattkort och så snart ett sommarkort!
Vad åt du till frukost: Cornflakes med mjölk.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Att få ett jobb eller på annat sätt lösa saker till det bästa (typ bli rik).
Hur svarar du i mobilen: Hej.
Antal timmar sömn inatt: Många.
Sov du ensam: I sängen, ja, men inte i rummet.
Din hobby: Läsa, titta på teve och sånt.
Vad är det för veckodag?: Onsdag.
Vad åt du senast: Färskpotatis med veggoschnitzel, svampsås och ärtor.
Vem fick du sms av senast: Eh, vet inte? Orkar inte kolla.
Vem ringde dig senast: Naomi.
Godaste ölen du druckit: Vet ej.
Vilka hårfärger har du haft: Svart, rött, brunt och slingat blont. Nu är det naturellt.
Vad såg du senast på TV: På den riktiga teven? My new BFF med Paris Hilton.
Vad läser du för bok just nu: V for Vendetta.
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Jag vet inte vad min hårfärg kallas, mörk cendré kanske eller brunt?
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo, det hade vart trevligt att bo utomlands ett tag, typ i Portland.
Dricker du: Ja.
Vilken parfym använder du: Ingen, för jag är så naturlig!
Vilka skor använder du: Ett par gröna ballerinas, ett par svarta stövlar, ett par turkosa converse och ett par svarta tygskor.
Dagens klädsel: Prickig kjol och gul topp.
Spike eller Angel: Spike, när som, var som! Love you, pet.

Inga kommentarer: