2009-07-06

Tar en lista när jag ändå håller på

Vad ska du göra i sommar?
Eh, ja. Hoppas på att få ett jobb, sola, bada, festa, hänga lite Åmål.
Sommarens plagg?
Klänning!
Alltid i väskan?
Mobil, plånbok, ögondroppar, försvarets hudsalva och nycklar.
Sommar för dig?
Sol, bad och parkhäng!
Restips i sommar?
Jag önskar att jag kunde resa ngnstans, och om jag fick välja skulle jag nog åka på charter till typ grekland eller kroatien.
Hur varmt måste det vara i vattnet för att du ska bada?
Inte särskilt, jag har ju blivit mer av en badkruka, men jag tycker att det är helt okej att bada när vattnet börjar komma upp i 15 grader. Föredrar ju dock att bada när det är lite varmare.
Vilken bok skulle du vilja rekommendera folk att läsa i sommar?
Lissa Nordins avhandling "Man ska ju vara två", Neil Gaiman & Terry Pratchetts "Good omens" och Angela Carter "Den nya Evas passion".
Bästa sommartipset?
Sommarscen i Malmö! Gratis och roligt. Sorgligt outnyttjat än så länge.

Inga kommentarer: