2009-07-06

Ung och ambitiös

Nu ska jag söka ett jobb som jag asgärna vill ha!! Jag hoppas att det går vägen. Men annars ska jag ju faktiskt på intervju på onsdag, på ett jobb som verkligen verkar helt ok. Det är som skribent för ett företag som typ skriver broschyrer åt andra företag. Blir lite nervös när jag tänker på det. Men det kan ju inte gå sämre än asdåligt. Ehehe. Närrå, det går nog finfint.
Efter intervjun drar jag iaf upp till åmål, för sol, bad och bluesfestivalen. Känns bra.
Alltså, efter varje gång jag har skrivit en källförteckning (visst heter det så?? fick hjärnsläpp) känner jag mig så himla nöjd med mig själv, som om jag hade utfört värsta arbetet. Kanske inte riktigt sant, men ändå varje gång känns det som att jag har gjort en dags arbete genom att skriva den där jävla förteckningen. Måste få ett jobb snart.

Inga kommentarer: