2009-10-19

Äre fest så äre

Ja, jag var alltså skitfull i lördags. Det var roligt. Hehe. Några höjdpunkter:
*snittarna! Mycket goda, särskilt den med chevré. Och den med guacamole.
*mitt under quizet gick elen. Jag kom som en räddande ängel och ba, "Men det är ju den där proppen som har gått!" (de har ett proppskåp med både nya proppar och gamla, det var en gammal som hade gått).
*lite senare när jag drack tequila slammers med K & H så fann H ett öppnat kondompaket på drinkbordet. Jag upprepar: ett öppnat KONDOMPAPKET!!!! Dock återfanns inte själva kondomen, kanske var det bäst så. Vissa började genast skylla på det stackars heteroparet som satt och hånglade vid drinkbordet, men senare kommer det fram att beskyllaren (?) varit med om detta tidigare när han hittade en kondompaket i en chipspåse!
*ja, sen så slutade ju festen, för min del, med att jag låste mig ute...
Igår firade vi L med kafferep vilket inkluderade kaffe el. te, två kattårtor och en maräng/sockerkaksskapelse. Det var trevligt. Blev sockerhög. Det kom även två barn, vilket typ ingen var särskilt nöjd över. När L meddelade detta blev det en stel tystnad varpå F säger "Det här stod det inget om i inbjudan!". Jaja, vi överlevde alla. Även barnen.

Inga kommentarer: