2009-10-14

Mina ord

De här orden har jag lagt in på min mobil under de två månader jag har haft den:
.com
bakis
balloon
Balthazar
Carolina
bästis
chez
brunch
blood
course
återhämtar
e!
fantisera
datumen
deal
fejjan
fikande
Fitta
flunsa
förköp
eskapader
fungi
gbg
haweli
Hehe
Genus
genus
hinnas
ilbw
gmail.com
införskaffat
imorgon
Gött
grejerna
kills
krämen
Lulliga
madame
Maggio
mckay
najs
Naomi
mejlar
menorah
nervosa
mkt
möllan
mornar
motorsåg
mysa
r?
r-
Panduro
panora
Sapla
Rejmer
shack
pickwick
rix
skippa
SKIPPAR
SKIPpAR
södervärn
sorqvist
sörqvist
röven
snuskiga
spån
presenten
stadsfestival
sushi
Sweet
t,
venture
tjuvar
Undset
trosor
true
En ganska bra sammanfattning av mitt liv.

2 kommentarer:

frida sa...

och jag var med när du skrev menorah!!!

Unknown sa...

Ja, det var du sannerligen!