2009-10-06

Men bara lite!

Jag dör på alla killar som aldrig vill ha kondom!!! Vad är grejen? Det är inte som att vi är fjorton längre och inte har hjärnkapaciteten att fatta konsekvenserna av att inte använda kondom, vilka är, ifall någon känner sig osäker, 1. könssjukdomar, alla otrevliga, mer eller mindre 2. graviditet. Jag vill verkligen inte att varken 1 eller 2 ska drabba mig när jag ligger med random kille (eller för den delen en icke-random snubbe). Även om jag gillar sex så är det ju INTE värt det!!!! Och vad är grejen med killar som bara: "Men bara en liten stund?!". Hallå, nej!!!! Åh, men kom igen nu killar skydda er, det är är allvarlig saker!
I fredaga blev jag raggade på av obehaglig man som, jättesent på Pickick, säger: "OMG, you're gonna break that thing!" när jag lutar mig mot bardisken och han tittar menande på mina bröst! Jag ehhhh, "Fuck you!" varpå han svarar "You people are so negative.". Konstigt? Vem vill bli raggade på på det sättet? Va?
Åh, män alltså. Dör.

Inga kommentarer: