2009-09-23

“I like my coffee like I like my women. In a plastic cup.”

“But with dogs, we do have “bad dog.” Bad dog exists. “Bad dog! Bad dog! Stole a biscuit, bad dog!” The dog is saying, “Who are you to judge me? You human beings who’ve had genocide, war against people of different creeds, colors, religions, and I stole a biscuit?! Is that a crime? People of the world!”

“Well, if you put it that way, I think you’ve got a point. Have another biscuit, sorry.””
Jag älskar Eddie Izzard så mycket. Och jag konstaterad precis att den här kärleken har följt mig ganska länge, jag kommer inte ens ihåg när jag upptäckte Eddie, men det var tidigt. Misstänker att hans shower visades på svt eller dylikt, jag var typ tio eller nåt och bara tyckte att han var asrolig (misstänker iofs också att jag kanske inte fattade allt vid den här tidpunkten). Sen dess har jag aldrig slutat att älska Eddie Izzard. Och nu! nu ska jag få se honom LIVE! Så jävla gött.

Inga kommentarer: