2009-09-10

Jag har tänkt på en massa saker, men inte orkar skriva

Alltså för att sammanfatta: jag har börjat läsa d-kursen i littvet, eller ja, jag är registrerad på den, jag har inga faktiska lektioner förrän i november. Jag håller på att fixa med mina två eftersläntrarande tentor, men har inte riktigt börjat jobba än, men det borde bli snart. Jag har fått reda på att en kompis till är med barn och den gravida har fött sitt barn. Jag har varit på opera och blivit uttråkad, skrattat åt baren skindbuksen och planerat resa utomlands över nyår. Dessutom har jag haft en fantastisk födelsdagsfest!
Nu hoppas jag på att bli frisk tills på lördag så att jag kan gå på Idas fest. Har ju sett fram mot den.
För att avsluta: varför har alltid folk som har varit med i typ Lyxfällan och Du är vad du äter bytt frilla när de kommer tillbaka för att se vad som har hänt?

Inga kommentarer: