2008-06-02

Lyxfällan

Jag kollar på Lyxfällan nu, och redan nu, tio minuter in i programmet är jag pissed off på den jävla pappa. Som vi alla vet är jag inget jättefan av barn, men det betyder inte att jag tycker att folk ska skita i sin kids. Pappan är uppenbarligen helt störd och egoistiskt (lite förhastat kanske, men det här är fan inte okej). Det är hans barn som skickade in ansökan till programmet och det är de som får lida mest för det. Pappan ger dem inte julklappar på år och dag och de äter typ pyttipanna och spagetti med köttbullar varje dag och som grädden på moset har han inte ens gjort klart hans barns rum! Han har byggt ett hus som ser jävligt fancypansy ut på nedervåningen och utsidan, men han har inte ens tapetserat barnens rum. Och visst jag kan fatta att en inte har råd och ge ens ungar allt i världen, men snubben går ju och köper asdyra motorcyklar och samlar på en massa skit som modellbilar. What's up with that? Va? Va? På vilket sätt tänker han att det är okej?
Fan, jag är skitsur nu. Trots att jag har bakat ett jättefint bröd och är på g med ett till.

Inga kommentarer: