2008-06-04

"Truth is, I help horses with people problems. "*

Jag har aldrig vart något jättefan av Scarlett Johansson, men
hennes album är fab! Jag är i det närmaste chockade, det är ju inte så att en förväntar sig att en skådis goes singer ska vara lyckat men i det här fallet ser jag mig själv som besegrad. Scarlett är snygg, bra som skådis OCH kan sjunga.
Jag håller på att förbereda min opponering som en god student och gud, vad tråkigt det är! Uppsatsen jag ska opponera på är inte dålig eller ointressant, men jag är bara så jävla över att plugga. Nu vill jag jobba! Oh please, jag hoppas verkligen att jag får praktik på Normal!!! Det skulle om något vara fantastiskt. Jag har insett en sak, jag har i princip alltid fått som jag har velat. Det halvåret jag var arbetslös berodde på att jag inte var motiverad att arbeta eller för den delen visste vad jag ville göra. Jag har alltid haft bra betyg, förvisso till stor del på grund av att jag har (eller hade) bra läshuvud som det så klyschigt heter. När jag gick i nian ville jag inget hellre än flytta från Åmål och gå på Bollerup och det hände ju. Jag vågade flytta hemifrån när jag var sexton till ett ställe där jag inte kände någon. På sommaren mellan nian och ettan åkte jag själv på språkresa. Jag har kommit in på alla utbildningar jag har sökt, jag har vågat. Jag hoppas bara att jag kommer att fortsätta våga.

Här är sjunger Scarlett. Lyssna!


*Jag saknar redan min häst. Okej?

Inga kommentarer: