2008-06-06

Morgonstund har guld i mund

Gårdagen var bra rakt igenom. Okej, jag försov mig så att jag inte hann duscha och fick gå omkring med fett hår hela dagen, men jag hade finaste klännningen på mig och ganska avancerad håruppsättning så jag tänker att det gottgör skabbhåret. Kom i tid till opponeringen och var helt lugn, lite stressade när jag skulle opponera, men det gick bra. Min opponering gick också bra och uppsatsen passerade! Så nu ska jag bara fixa lite med formalian och sen ska jag skicka in ett arkivex så att jag kan få mitt betyg i LADOK.
Iaf, när opponeringen var över samlades vi på innergården tillsammans med vår lärare för bubbel och knytis. Det var verkligen hur fint som helst. Synd bara att jag var mätt sen lunchen, så jag orkade inte trycka i mig speciellt mycket. Kerstin hade bakat en fab chokladkaka som jag nästan dog när jag åt. När klockan började bli sent och lärarna drog sig tillbaka, drog vi vidare till stadsparken för mer vin och gemenskap. Ju längre tiden led ju fullare blev jag, men jag tror ändå att jag lyckades föra ganska vettiga konversationer (det kändes så at the time iaf).
Typ elva började folk vilja röra på sig och eftersom jag konsekvent vägrade att gå ut på lunds, dit folket ville gå, åkte jag hem och sov (efter att jag hade läst en massa bloggar). Vi får väl se hur kul de hade det....

1 kommentar:

sarathyra sa...

erry!
du kan vara lugn. Lunds var rövhålet nr 1. fast jag hade som sagt inte vart där innan, så ja kunde inte uttala mig...
nu behöver jag aldrig gå dit igen!
puss