2008-10-28

Jag är inte beroende. Jag kan sluta när jag vill.

pratar du fortfarande med den du kysste senast? En kan väl inte direkt påstå att jag pratade med honom innan, så anatgligen inte.
har du sett din bästa vän gråta? Ja och nej, jag har flera stycken så det olika.
vad åt du senast? vå frallor med tartex.
har du fått nån komplimang idag? Nej, det kan jag nog inte påstå. Jag fick mycket uppskattande skratt efter ett skömt jag gjorde dock.
är du polare med grannarna? Nej, jag har ingen aning om vilka de är. Herregud, jag är ju inte ens "polare" med kvinnan jag bor hos.
vilka språk talar din mamma? Svenska och engelska. Vad jag vet.
vilka länder har du bott i? Jag är astråkig, så jag har bara bott i Sverige.
gay? Tror inte det, har inte uppvisat några tendenser iaf.
suger det här? Eh... Jag har ju valt att göra det själv.
har du varit på stranden? Vad är det för fråga? Klart att jag har varit på stranden.
minns du din/dina musiklärares namn? Jag vet inte, jag kommer inte ihåg vilka som varit mina musiklärare riktigt. Men jag tror att det är Eva och Göran.
hur bra är sin syn? I princip blind utan glasögon. Allvarligt.
har du varit på party? nte idag, men jag ska imorgon!
skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Jag och hajar känns inte som en perfekt matchning direkt.
vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Då skulle jag börja med undra vem min bror är? Vad jag vet så har jag ingen bror, men om jag hade haft det vore väl antagligen okej om du är snäll.
har du vart utomlands? Några gånger.
vilket är det bästa bröllop du varit på? Jag har nästan aldrig varit på bröllop, så jag mste säga att det väger ganska jämnt mellan pappas bröllop och min mosters bröllop.
var är dina syskon just nu? Jag gissar på i Åmål, men jag vet inte. Eventuellt är min äldsta syster i Danmark och jagar. (Ja, det är sjukt)
vad var den senaste drömmen som du minns? Den är NSFB (not suitable for bloggen).
vad ska du göra i helgen? Jag ska åka till Skåne!!!!!
vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Javisst, men jag ska flytta in först. Lite mkt att tänka på just nu. Det kostar 320kr. Hoppas att du kan och vill. Puss"
har du färglinser? Nej, jag får inte använda linser. Dessutom har mina ögon en fantastisk färg i sig själva.
vad gjorde du klockan två inatt? Sov.
vad är det första du gör på morgonen? Kissar.
vad ska du göra efter det här? Läsa bloggar och sen ringa till M. Och kolla på True Blood!!!!!!

Inga kommentarer: