2008-10-16

Trekant

Höhö, tydligen ska jag inte flytta med min hyresvärdinna till hennes nya lägga, utan jag ska bo kvar i huset eftersom det inte har blivit sålt. Just den delen känns ju bra. Ha bra med utrymme unt so weiter. Fast jag ska så klart inte bo där själv! Nej, hennes son och hans kompis ska flytta in också. O yeay min högsta dröm går i uppfyllelse! Att få bo i hop med två män! Okej, jag ska inte ta ut något i förskott, det kanske bli jättetrevligt. Jag känner ju faktiskt inte snubben. Jag har träffat honom, jag tror inte vi har så mkt gemensamt men som sagt det kanske är fel av mig. Jag är spänd av förväntan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo la la! Lyckos dej ;-)

Anonym sa...

Oh la la. ;)

Unknown sa...

Ja, som en dröm eller hur?

sarathyra sa...

eryy!
du ska på shut up!
så äre bara!
inget att orda om...
styr upp en förferre och dra sen med dig alla du känner till smålands. äre folk som inte har studentkort skriver vi upp dom på gästlistan. hur bra som helst!
längtar efter dig!

puss