2008-10-28

Nej, nu bloggar jag på jobbet igen

Mina arbetsgivare har inte kommit tillbaka än.. Det gör mig lite orolig. Hoppas att Esther mår bra bara.
Åh, jag måste nog erkänna att jag är het hooked på True Blood, det enda jag kan tänka på är att jag har ett färskt avsnitt som väntar på mig när jag kommer hem. Vilket kommer att dröja ett tag, dels så jobbar jag ju till fem och efter det hade jag tänkt åka in till centralen och lösa ut mina biljetter till Lund. Men sen bär det av hem! Och ja, jag bor ensam i ett radhus för tillfället. Det är lite märkligt, men inget fel alls. Utom att jag glömmer att släcka hela tiden. Höjdpunkten på min dag var definitivt inte imorse när jag hade släpat mig upp, åkt ner till stationen satt mig på pendeln och åkt i cirkus 7minuter. Då stannade nämligen tåget, mittemellan Älvsjö och Årsta. Där stod vi ett tag. Sen backade vi tillbaka till Älvsjö, stod där ännu längre. Till sist körde vi långsamt på Sthlm södra igen, men väl där tog det typ tio minuter innan vi körde in till plattformen. Åh, suck. Ibland är det bara jobbigt att åka kollektivtrafik.
Nä, nu måste jag återvända till min översättning.

(Obs, det är inte jag som översätter en text ifall nån nu trodde det.)

Inga kommentarer: