2008-12-18

Stilla natt, helga natt

Just nu blir jag så oerhört glad av att tänka på att jag snart är tillbaka i Skåne!!!! Dör. Det utlöstes mest av att finaste Kristin skickade ett mail från det stora landet i väst på fb och så svarade en massa fina människor och jag bara tänkte gud vilka fina vänner jag har. Börjar nästa gråta av alla känslor (det är en sån dag idag). Jag känner mig inte ens orolig över det kommande molnet: att få arbete. Jag känner mig snarare peppad på att ge mig ut och jobba lite! Helt galet.
Men först är det så klart jul och under tiden måste jag skriva en praktikrapport som känns fett med jobbig. Okej alla fina därute, den 6:e jan kommer jag tillbaka till Skåne. Jag hoppas att ni är redo!

2 kommentarer:

sarathyra sa...

vi väntar och längtar!
det vet du

Anonym sa...

Vi är redo! Kramar så länge!