2008-04-06

100 fakta del 4

61. Jag är på bra på att läsa instruktioner.
62. Jag köper hela tiden nya böcker som jag inte har tid att läsa. Brevid min säng ligger en hög på typ 30-40 olästa.
63. Jag har aldrig haft hål i tänderna. Eller haft tandställning.
64. Jag har väldigt, väldigt känslig hud. Den säger ifrån vid minsta lilla avvikelse.
65. Astrid Lindgren is the shit när det kommer till barnböcker.
66. Jag skulle ALDRIG äta en banan, det är den äckligaste frukten i världen. Och jag tycker det är äckligt när andra äter bananer.
67. Jag är inte överdrivet förtjust i att klä ut mig.
68. Jag tycker att det finns alldeles för många märkliga amerikanska komedier.
69. Ibland funderar jag på att börja sticka eller brodera korsstygn, men längre än så går det aldrig. En dag kanske.
70. Jag fascineras av seriemördare.
71. Efter den här terminen har jag förhoppningsvis en dubbel kandidat i genus och litteratur.
72. Jag har en jättebra relation till min mamma. Det har vi alltid haft, även under de stormiga tonårsåren.
73. Jag har fuskat en gång. På ett kemiprov.
74. Jag vill bo en gård i framtiden, och ha hästar och katter.
75. Jag har ända sedan barsnben varit förtjust i vampyrer.
76. Min första katt fick jag nära jag var fyra, han heter Kotten och lever the happy life än idag.
77. Jag var ett halsbarn när jag var liten, alltså jag hade jämt och ständigt halsfluss. Det värsta var när jag fick körtelfeber, jag låg utslagen och sov i en vecka.
78. Jag har varit på sjukhus en gång i mitt liv, jag hade hög feber och hallucinerade.
79. Det sjukaste som hänt mig i hela mitt liv var när en bekant som jag och min dåvarande pojkvän var på fest hos, frågade om han fick köpa mig för en natt. Dessutom var frågan riktade till mitt ex, inte mig, tack och lov sa han nej, men iaf.
80. Jag har liftat hur många gånger som helst. Aldrig så långt, men jag har alltid kommit dit jag skulle.

Inga kommentarer: