2008-04-09

100 fakta del 5

81. Jag har ganska gröna fingrar. Jag behöver inte anstränga mig nämnvärt för att ha fina växter, men å andra sidan så tycker jag mycket om dem och tar därför ganska bra hand om dem. Idag har jag till exempel planterat om dem. Och så vill jag bara berätta att jag har en kaktus som är nästan 20år gammal.
82. Det är ganska konstigt hur mycket min pappa har påverkat hur jag har blivit.
83. När jag gick i skolan var min bänk/skåp väldigt välorganiserat. Till skillnad från mitt rum.
84. Den första drink jag drack var en Orgasm. Till en början var allt jag drack på krogen sexrelaterat.
85. Av någon anledning tycker jag att det är jätteroligt att tvätta med högtryckstvätt.
86. Jag har varit på Liseberg väldgt många gånger, det var länge en av de viktigaste sommaraktiviteterna i mitt liv.
87. Däremot har jag aldrig varit på Gröna Lund.
88. Jag är kass på att köra bil, men jag är jävligt bra på att växla.
89. Om jag fick välja skulle jag äta frukost på hotell varje dag.
90. Om Jamie Oliver kom hem till mig och lagade mat skulle jag äta kött.
91. Jag har perioder när jag äter jättemycket yoghurt.
92. Jag har varit i Holland en gång, jag var elva och lärde mig hur hasch luktar.
93. Jag föreställer mig att min framtid innehåller många, många katter.
94. Jag är ganska elitistisk när det gäller vissa saker.
95. Jag började på dagis när jag var fem år, innan dess var jag hos mormor när mamma var på jobbet.
96. Jag får eksem på armbågarna vid väderomslag.
97. Jag ville bli veterinär jättelänge, ända tills jag praoade på en veterinärstation.
98. Jag har nästan alltid blåmärken nånstans.
99. Cykel är det absolut bästa färdmedlet.
100. Min favoritteveserie är Buffy.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så jävla rolig erika! Vi måste ses snart så jag får njuta av ditt underbara sällskap! Kyss Lisa-Lo

sarathyra sa...

hahaha... jag får torra fläckar på överarmarna vid väderomslag.