2008-04-06

Kuken

Aldrig verkar jag bli frisk. Eller jo då, nu är jag nästan frisk, bara snor och hosta kvar. Bevis på att jag har varit rätt så rejält nere i sjukdomsträsket: natten till igår började jag blöda näsblod på grund av allt snytande.
Men nu till roligare ämnen! Till helgen åker jag på semester, det ska bli roligt! Det är förvisso bara till Göteborg, men vad är det som säger att Gbg skulle vara sämre än Berlin? Sen åker jag hem. Hem. Det blir bra det. Tillbaka lagom till fina Saras fölsefest.
PS. Jag tänker nu avslöja att det är först nu som jag börjar återvända till mitt vanliga utseende. Sjukdomen förvandlade mig nämligen till ett fruktansvärt monster, ni kan ju tänka er: fett hår, små, svullna OCH rödsprängda (praktiskt taget helt röda) ögon, inramat av ett spökvitt degigt ansikte. Det var sexigt det.

Inga kommentarer: