2008-04-29

Alltså, jag dör

Jag hade inte rakat benen på hela vintern innan jag skulle åka och tatuera mig, så därför tänkte jag att det skulle vara lämpligt när tattoon ändå ska sitta där liksom. Sagt och gjort, mina ben var rakad och fina när vi var hos tatueraren. MEN nu kliar det så jävla mycket när det förbannade håret håller på att växa ut. Det brukade det väl ändå inte göra när jag rakade benen ofta? Det är i vilket fall asjobbigt. Jag vet inte riktigt vad jag borde göra, jag är osäker på om jag kommer palla att raka benen hela sommaren, men å andra sidan vet jag inte om jag känner mig redo för att folk ska glo på mina håriga ben. Men om jag rakar dem, måste jag då stå ut med detta infernaliska kliande?
Annars händer inte mycket, försöker plugga lite och så. Eh ja.

Inga kommentarer: