2008-04-25

Sug på den du!

Är så jävla nöjd. Gårdagen var verkligen perfektion. Vi var ut i god tid och hade en mycket trevlig radtrip upp till Kristianstad. Tatuerarsnubben kom en stund efter oss, då vi satte igång. I början var det lite segt och mycket adrenalin, iom att det tog rätt lång tid för honom att fixa i ordning allt (jag vet inte vad som behövs göras innan, men det måste ju vara en del). Lisa-Lo började med sin vita tatuering och hon satte ribban för dagen genom att efter han dragit första linjen säga "Men det är gör ju inte alls ont! Det känns knappt, Ida.". Ingen skrek, ingen grät, ingen svimmade. Kort sagt vi var hårda som sten. Jag tror att den här tatuering gjorde ondare än min förra, men den här är ju på ett ställe med mindre fett så jag antar att det är därför. Jag kan också säga att ju lägre och ju närmare hälsenan, desto ondare gjorde det (känns inte den här meningen jävligt skum?). Vi hade det hemskans trevligt när vi inte tatuerade oss också, åt diverse matsäckar, fotade och snackade. Ja, fint var det.
Nu har jag precis tagit av plasten och tvättatden för första gången. Det känns bra. Jag är jävligt het om man säger så.

Inga kommentarer: