2009-08-30

Å en lista då

1. Name: erika
2. Nicknames: eh, har jag nåt? tror inte det.
3. Birthday: 17/8
4. Place of Birth: Åmål
5. Zodiac Sign: lejon
6. Male or Female: tjäjj
7. Occupation: projektassistent
8. Residence: seved
9. Screen Name: eh, har ej något. mitt namn?

Appearance

12. Hair Color: någon slags avart av cendre.
13. Hair Length: axellångt
14. Eye color: gröna
15. Best Feature: tuttarna. nej, skoja bara. munnen.
16. Height: 170 cm
17. Braces: nej
18. Glasses: jajamän
19. Piercings: ja
20. Tattoos: ja två, snart tre
21. Righty or Lefty: righty

’Firsts’

22. First best friend: rebecca
23. First Award: räknas det att jag har fått rosetter på hästtävlingar några ggr?
24. First Sport You Joined: ridsport dårå
26. First Real Vacation: kreta när jag var 4
27. First Concert: om en inte räknar den gången jag såg en Michael Jackson-imitatör uppträda på torget i Åmål, så bör det väl vara Håkan Hellström.
28. First Guy/Girl Fell in Love with: Daniel

’Favorites’

29. Movie: 'otto, or up with dead people', 'idioterna', 'big fish'
30. TV Show: buffy, six feet under, queer as folk, firefly m.m
31. Colors: svart och blått
32. Artist: placebo
33. Food: friterade veg räka på vegegården
34. Song: placebo-every me, every you
36. Candy: mintchoklad
37. Sports to Play: nej
38. Restaurant: vegegården
40. Store: en bra bokhandel/antikvariat
41. School Subject: om uni räknas så litteraturvetenskap, annars svenska/engelska
42. Animal: katt och häst
43. Book: Jeanette Winterson och Angela Carter
44. Magazine: bang
45. Shoes: stövlar

’Currently’

46. Feeling: beslutsångest
47. Single or Taken: singel
49. Eating: ingenting
50. Drinking: vatten
51. Typing: ja, vad tror du?
52. Online: 5 st
53. Listening To: la roux- reflections are protection
54. Thinking About: min plan för dagen
55. Wanting: nya glasgon
56. Watching: dataskärmen, ska se klart ett avsnitt arrested development
57. Wearing: min mjukisklänning

’Future’

58. Want Kids? näj
59. Want to be Married: näj
60. Careers in Mind: *hemlitt*
61. Where do you want to live?: här tror jag

’Which is Better With The Opposite Sex’

63. Hair color: mörkt!
64. Hair length: kort, men inte jättekort
65. Eye color: gillar allt
66. Size: varierar lite beroende på mannen, men rent generellt gillar jag smala män. Älskar min egen dubbelmoral.
67. Cute or sexy: cute
68. Lips or Eyes: asså, både och
69. Hugs or Kisses: hångla!!
70. Short or Tall: lång
71. Easygoing or serious: en vill väl ha båda?
72. Romantic or Spontaneous: spontan isf, men då måste han ju stå ut med att jag inte är spontan allt för ofta
74. Sensitive or Loud: eh, vill ha ngt slags mellanting
75. Hook-up or Relationship: hook-up, men utelsluter inte relationship
77. Trouble Maker or Hesitant One: va???

’Have you ever’

78. Kissed a Stranger: ja
79. Had Alcohol: ja
80. Smoked: ja
81. Ran Away From Home: ja, jag och en kompis. vi var tolv och det var skallgångskedja efter oss. så här i efterhand kan jag säga att det inte var värt det.
82. Broken a bone: nej
83. Got an X-ray: nej
85. Broken Someones Heart: tror inte det, inte som jag vet iaf
86. Broke Up With Someone: ja
87. Cried When Someone Died: ja
88. Cried At School: tror inte det, men det har vart nära nåra gånger

’Do You Believe In’

89. God: nej
90. Miracles: jag vill göra det!
91. Love At First sight: nej
92. Ghosts: ja
93. Aliens: ja
94. Soul Mates: nej
95. Heaven: nej
96. Hell: nej
98. Kissing on The First Date: but of course
99. Horoscopes: nej

Inga kommentarer: