2009-08-03

What are you?

Obs! Spoilers!
Dör vad spännande True Blood är! Hoppas på att Godric ska duka upp mer, vilket jag antar att han kommer att göra med tanke på hur den här veckans avsnitt slutade. Het är han också, och dansk tydligen. De gillar skandinaver uppenbarligen. Blir intressant att se hur spänningen mellan Godric och Eric kommer att se, är det för mycket att hoppas på lite homoerotik? Och vad kommer att hända med Jason?? Han kan väl inte dö? Jag irriterar mig asmycket på Bill och hans maker och tillbakablickarna på deras liv tillsammans. Hela den grejen är bara så.. fånig, och att Eric skulle ha gjort det för att få tillgång till Sookie? Jag tror inte det, eller åtminstone tycker jag att det verkar vara en sjukt dum sak att göra från hans sida eftersom Sookie uppenbarligen redan inte är särskilt förtjust i honom och dessutom brukar ogilla machotendenser (oftast).
Så himla gött att äntligen få reda på vad Mary Ann är! Jag misstänkte att hon var någon form av gud, vilket ju inte var särskilt off. Nu är det bara att klura ut hur Sam ska kunna klara sig från att fastna i hennes klor eller dö.
Men, fortfarande är introt det bästa med hela serien! Dör så bra det är.

2 kommentarer:

frida sa...

Håller med så in i satan!! Men det där med maryann hade jag nog misstänkt ett bra tag, hon var liksom för sliskig. Andy belfleurs beteende är skoj också, när han rusade in på merlottes och kallade en käring för fucking zombie woman.
Naturligtvis dör Jason, men jag tror att en vampyr kommer och skänker honom blod (godric säkert) och så ordnar sig biffen. Att han var dansk visste jag inte, men Kim tyckte att han lät dansk när han pratade med eric när han skulle tillverka honom. Men hejdå.

Unknown sa...

Jag vet!! Andy Bellefleur är fantastisk och ingen tror honom för att han är helt alkoholiserad. Jag hade heller ingen aning om att han var dansk, och det var inget jag tänkte på när jag såg den scenen. Å andra sidan är jag så himla inställd på att det ska vara amerikaner som bryter på kass svenska.