2008-08-09

Effektiva Erika

Jag har lyckats få en hel del gjort nu i alla fall. Har sagt upp lägenheten och el + bredband och så har jagfått boende! Jag ska bo i ett rum hos en kvinna i Huddinge, så nu är det bara att hoppas att det löser sig till det bästa. Det är så jävla svårt att veta hur sånt blir, det går ju liksom inte att förutse om jag och hon inte alls kommer överens, men jag ska göra mitt bästa. Dessutom kommer jag antagligen inte vara där så himla mycket, ska jobba och så. Nu är det bara att börja packa ihop mina grejer och välja ut vad som ska med till Sthlm. Det är ju lätt på så sätt att jag nu vet att rummet är möblerat och därför blir det ju bara sk personliga tillhörigheter, men det kan nog bli en del ändå.
Ikväll blir det partäy i Malmö, och nu är det verkligen dags att utnyttja tiden med fina Kristin. Hon flyttar till USA om typ två veckor, så det kommer nog dröja innan vi ses efter det. Det är of course jätteroligt för hennes skull, men samtidigt känns det lite deppigt att vi ska splittras nu. Men det är väl så det blir när en blir "vuxen".

Inga kommentarer: