2008-11-16

Go' och gla' kexchoklad

M åkte precis härifrån, så nu är jag ensam igen. Det är faktiskt bara tråkigt. Jag gillar till och med att dela min knarriga bäddsoffa. Ja, men så är det. Vi har haft en ganska lat helg och inte gjort särskilt mycket alls. Mest ätit och drivit runt på stan. Jag var ju jävligt sliten i torsdags efter att jag hade hängt med Frida. Jag och F söp nämligen till rätt så rejält, vi hamnade till slut på hennes hotell och väntade på att hennes kille skulle komma med vin. Så drack vi lite vin och sen slutade visst mina tåg gå, så jag sov över hos dem. Kände mig oerhört fräsch när jag gick till kontoret i samma kläder, men tack och lov så var jag ensam hela dagen. Eller, M kom ju efter att hennes kurs var slut.
Precis efter att M lämnade mig för att återvända till Skåne hittade jag en död mus i tvättstugan. Härligt tänkte jag och plockade upp den i en plastkasse. Det är ju tur att en är uppväxt på landet liksom.

Inga kommentarer: