2008-11-09

Selma och kvinnorna

Idag var det alltså Normal salong för andra gången, och shiises vad det vällde in folk. Det var till och med så att alla inte fick plats! Tydligen hade Dn tipsat om det i "Vad händer i veckan", jag antar att det gjorde sitt till. Folket ville tydligen få ut värdet av sina hundra spänn, för jävlar vad vi fick springa för att se till att det fanns te och scones på bordet. Vi fick till och med gå ut och köpa mer kakor, som också tog slut! Kul var det i vilket fall. Jag hann ju inte höra något av vad Lisbet faktiskt sa om Selma, men så är det väl när man arbetar. Då är det ingen rast, ingen ro. Dock var det lätt värt att stanna kvar på kvällen, drack te och åt de sista sconsen med Ulrika och Karin Lindeqvist och så kom Esther och Erika också! Karin är verkligen en fantastisk människa, hur skön som helst. Jag önskar att jag var som henne!
Stackars Esther har ett jättestort sår på ryggen efter sin operation, men hon verkar ju ha återhämtat sig. Jag kommer sakna Esther så himla mycket efter att jag är klar här!!

Inga kommentarer: