2008-11-21

Här sitter jag och njuter av livet.

Nej, nu skojade jag. Eller ja, jag ska väl inte säga att jag lider direkt heller. Är inte sjuk längre, kanske till och med nästan frisk. Jag har varit så himla konstigt sjuk, jag orkar inget i ena stunden och i nästa känner jag mig pigg. Och när jag känner mig pigg känner jag mig skyldig för att jag inte är på jobbet. Men på måndag, då jävlar!
Alltså, jag har ju inte så mkt kul att skriva om med tanke på att jag bara har vart hemma de senaste dagarna. Det största som har hänt är att jag släpade mig ner till centrum med oerhört fett hår (har duschat idag). Jag borde byta lakan, speciellt nu när jag eventuellt är frisk. Om det bara är en illusion och jag vaknar upp med varig hals och snorig näsa så kan jag ju vara glad att jag inte bytte lakan.

Inga kommentarer: