2008-11-18

Less

Åh, vad jag önskar att jag kunde ändra på vissa saker i mitt liv, men det går inte!!! Jag antar att jag måste acceptera vissa motgångar, även om det här är en motgång av den sämre sorten.
Jag har läst om en massa saker som jag skulle kunna kommentera, men jag pallar inte. Är sjukt opepp på att söka jobb (fast jag borde vara jävligt glad över att Normal vill ha kvar mig även om det bara mindre grejer). Jag vet inte om jag orkar köra frilans, men vad ska jag göra annars? På ett sätt kan jag känna att det är det bästa, att kunna välja lite själv och göra olika saker. Samtidigt krävs det ju mycket av mig, att jag ska kunna sälja in mig själv och så. Jag antar att jag får bita i det sura äpplet som kallas för livet. (Klyschigt värre)
Äsch, men annars har jag min framtid ganska välplanerad. Jag ska vara kvar i cirkus en månad, sen drar jag till mamma och firar jul, sen till pappa och firar nyår. Efter det ska jag ner till skåne igen! Då ska jag försöka fixa en massa grejer, som till exempel att få ett jobb. Det kanske bästa med min plan är dock att jag har ordnat så att jag inte behöver åka kollektivtrafik annat än ner till Skåne! Mamma kommer och hämtar mig här i Sthlm (jag måste åka bil iom att jag typ har samlat på mig ett tjugotal böcker, kanske mer, under tiden jag har varit här) och sen ska mamma också ner till Åmål så jag kan åka med henne då också! Gött. Jag ser ljuset i slutet av tunneln eller nån sån skit.

Inga kommentarer: