2008-03-26

100 fakta del 2

21. Jag lärde mig inte att cykla förrän jag var nio år gammal. Envis som bara den menade jag att de minsann gick lika bra att springa. Tills den dagen då jag verkligen ville cykla, då gjorde jag det.
22. Jag blev semi-vegetarian när jag var fjorton då jag åt fisk tills jag var i sexton årsåldern.
23. Jag irriterar mig sjukt mycket på msn-ljud.
24. Jag är väldigt beroende av mat och sömn, som Skalman ungefär. Jag är inte rolig att umgås med när jag är trött och/eller hungrig.
25. Jag är i princip beroende av coca cola.
26. Förvånande nog så gillar jag att vara i skogen väldigt mycket. Det är det bästa med att åka till någon av mina föräldrar.
27. Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka till Dalsland när jag blir äldre.
28. Om jag skulle ha fått välja att leva i en annan tid hade jag velat leva på 70-talet. Då jävlar skulle det brännas BH:ar.
29. Mitt absoluta favoritband är Placebo.
30. Av de ställen jag har bott på gillar jag Hudiksvall och Staffanstorp minst, av helt olika skäl.
31. Jag var jätteambitiös i skolan ändå fram till gymnasiet.
32. Första gången jag hånglade med någon var i åttan, vi lekte sanning och konka.
33. I åttan var jag full för första gången också.
34. Jag tycker att Woody Harrelson är sexig (åtminstone för typ 15 år sen). Det upptäckte jag när jag såg Natural Born Killers för första gången.
35. Jag har bott ihop med fem olika personer, men jag trivs bäst ensam.
36. Jag har inte haft något långt förhållande och jag har heller inte velat ha några längre förhållanden. Commitmentfobic som Dr. Phil skulle säga.
37. Jag gillar att leka med tanken att enbart spendera en semester med att ligga på en strand och dricka drinkar. Detta skulle bara fungerar om jag hade ett jättestort parasoll.
38. Alltså, jag gillar inte att sola.
39. Jag hoppas att jag är tillräckligt begåvad för att en dag kunna skriva en bok och faktiskt få den utgiven.
40. Jag är ganska säker på att jag inte vill ha barn, dock inte så säker att jag skulle sterilisera mig.



Så här ser det ut i mina hemtrakter, närmare bestämt utsikt från Sörknatten där Ronjaborgen stod.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du skriver så underbart roligt! Har du inte glömt att skriva om top model?
Fan vad kul vi ska ha på lördag!
KYSS Lisa-Lo

Unknown sa...

Well, tack så mycket! Ses ikväll!