2008-03-18

I'm your next of kin

Framtiden. Så jävla luddig alltså. Jag har ingen aning om vad som kommer hända efter den här terminen. Visst jag kan ha storslagna planer, men jag måste ju faktiskt kunna genomföra det också. Hur ska jag komma in i förlagsbranschen? Har jag ens någon talang? Jag vet liksom inte. Jag har lärt mig jävligt mycket av att läsa litt. vet. men är det tillräckligt? Jag vet inget, inte om konkurrensen, inte hur direkt hur det fungerar. Jag skulle inte kunna starta någt eget eftersom jag inte har nåfon erfarenhet. Jag hoppas helt enkelt på att praktiken ska kunna ta mig någonstans.
Det har varit en fin kväll. Tur att jag har vänner som är så jävla bra och lagar så fruktansvärt god mat. En mycket söt hund var också med och lekte. Sen sjöng vi Singstar och tack och lov att jag vet att jag är kass på att sjunga så att jag inte söker till Idol eller nåt. Men roligt är det.

Inga kommentarer: