2008-03-31

100 fakta del 3

41. Jag är jättedålig på att hålla kontakten med folk.
42. Jag är expert på att glömma bort viktiga saker, däremot kan jag komma ihåg de mest bisarra fakta.
43. Jag har tvångstankar om att jag ska ramla och slå mig i huvudet när jag cyklar.
44. Min favoritfrukt är passionsfrukt.
45. Jag har praktiskt taget ingen självdisciplin.
46. Mina favoritförfattare är Virginia Woolf, Sara Stridsberg, Joyce Carol Oates och Neil Gaiman.
47. Jag älskar att läsa serier.
48. Jag har som ett projekt i livet att läsa alla Nobelpristagare i litteratur, men vi får väl se hur det går med det.
49. Jag skulle vilja kunna fler språk, till exempel skulle jag önska att jag hade fortsätt med tyskan.
50. Jag längtar till dagen jag har råd och tid att åka till byn i England med typ hur många antikvariat som helst.
51. Jag gillar att gå på museum jättemycket.
52. Jag är kass på att sjunga.
53. Jag har aldrig bantat i hela mitt liv. Tänkt på det visst, men aldrig faktiskt genomfört det.
54. Jag har bott i Skåne sammanlagt nästan sex år nu.
55. Första gången jag var utomlands var i Grekland, där jag bland annat låste in mig själv på rummet och inte kunde låsa upp. Jag blev också kompis med en grekisk pojke, oklart hur vi kommunicerade.
56. Min första bästis och jag var nästan omöjliga att skilja åt tills jag började på högstadiet.
57. Jag var med i en frireligiös teatergrupp när jag var liten.
58. Jag har spelat trombon i typ 2 år, men jag lärde mig aldrig att läsa noter.
59. Jag har haft glasögon sen jag var åtta år.
60. Jag äger ungefär 10-12 klänningar och just för tillfället ett par hela byxor.

Inga kommentarer: