2008-03-31

Discodans och vaniljtobak

Helgen har varit mycket bra. I lördags var jag hos Kristin och drack bål och åt muffins, det var himlans trevligt. Mycket komplimanger fick jag också. Vi gick sedan till Smålands och Discoobedience, vilket var helt galet. Hur mycket folk som helst! Spillde öl och dansade.
Igår åkte jag hem till Marie för trevligt umgänge, vilket också involverade att kolla på "Superbad" och röka vattenpipa. Filmen var oväntat rolig och vaniljtobaken i pipan oväntat god, vilket gjorde att vi höll i gång den under hela filmen och alltså rökte upp tre kolbitar. Men det var det värt. Sen var det härligt att cykla hem i vårnatten.
Jag har tänkt på det här i flera dagar nu och måste därför få det ur mig:
-Iain Banks "The wasp factory" är sinnessjukt bra, sa Bill.
-Sinnessjukt var ordet, sa Bull.
Förlåt. Nu återgår jag till att lyssna på Sigur Rós.

Inga kommentarer: