2008-03-21

Att endast vara en person

Åh, jag önskar att jag lunde vara på flera ställen samtidigt. Jag saknar Åmål nu, jag saknar pappa, mina syskon och allra mest Frida. Ibland funderar jag på att flytta hem, men vad skulle jag göra där? Och hur länge skulle jag tycka att det var kul? Min gissning, alldeles för kort tid för att det skule vara värt det. Iaf, nu sitter jag här. Inte mycket att göra åt det. Till viss del tror jag att jag vill åka hem för att det är så bekymmerslöst, jag behöver inte tänka och anstränga mig. Jag kan bara vara. Men så kan jag inte leva mitt liv.
Jesus.
Här händer annars helt sjuka saker, oprovocerat våld. Jag fattar inte.
Det ska åtminstone bli en fin helg. Påskmiddag och umgänge. Det är grejer det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Darling!! Jag hade helt missat att du hade en blogg! :( Men nu ska jag börja läsa som fan...Puss och kram, saknar dig...

Unknown sa...

Gött! Puss, saknar dig med