2008-09-15

En lemur rörde mitt hjärta

Ja, i princip på riktigt. Jag var med Marie och Daniel på Skansen och tittade på bland annat lemurer, en får gå in till dem och vara hur nära som helst. Egentligen får de inte hoppa på en, men det gör de iaf, så jag har haft en lemur sittande på min arm med en tass på mitt bröst (alltså typ hjärtat). Skansen var bra, även om jag är rädd för att jag ska ha fått benhinneinflammation eftersom jag sedan igår kväll har haft asont i ena skenbenet. Och en får väl sånt när en överanstränger sig? En kompis till mig hade det på gymnasiet och hon fick typ inte springa eller anstränga sig på aslänge (eventuellt är det här minnet något överdrivet, men vem bryr sig). Överhuvudtaget var hon nog den som hade de värsta sjukdomarna/skadorna. Inte bara benhinneinflammation utan salmonella också, det var jobbigt. Alla som bodde i vårt hus var tvugna att lämna bajsprov. Det var inte så hett att ha typ sju bajsprov i kylskåpet, men vad gör en inte?
Puss i ljumsken som Bror- Eric skulle ha sagt.

Inga kommentarer: