2008-09-27

Polkagrisar från Gränna

Så jag är i Götet. Det är trevligt. Jag gillar bokmässan, det ger lite spänning i tillvaron. Vi åkte alltså ner i onsdags, vilket bara det var ett äventyr. Jag åkte bil med Erika och Ulrica, en fullpackad bil. Jag var tvungen att sitta och desperat hålla i några pallar hela vägen ner för att inte bli dekapiterad, men det gick finfint till slut. Vi kom fram vid femtiden och satte upp montern i en hast, asfin blev den. Sen åkte jag dit jag sov första natten och allt var prima. Sen började jag arbeta och allt gick super. på kvällen var det mingel, så då blidde jag lite full och sen drack jag och Lisa mer vin på hennes balkong med följden att jag hade hvudvärk hela dagen igår. Det var mkt dåligt. Det resulterade i att jag fick åka hem i förtid från Normals fest, stor besvikelse. Idag är det bra. Jag böjar snart jobba igen.
Återkommer med en fullständig kändisrapport senare!

Inga kommentarer: