2008-09-02

Jesus Christ

Jag är alltså numera boende i Stockholm, närmare bestämt Huddinge. Jag kom hit i söndagskväll och det känns redan som att jag har varit här mycket längre. Praktiken är än så länge jättebra, jag trivs och får göra nya spännande saker (det är såna grejer som antagligen inte är så roliga när en har gjort dem tusen gånger innan). Har också fått ta del av en hel del spännande info, men det är ju sånt som jag får hålla för mig själv till stor del.
Jag bor ju inneboende va. Och det funkar väl ganska bra. Alltså kvinnan jag bor hos är väldigt trevlig och så, inget fel på henne alls. Men jag är skeptisk ändå. Jag gillar ju att bo själv så himla mycket. Och jag tror att grejen med att hon öht ville ha en inneboende var för att få sälle. Jag vet inte. Det kanske går över (för min del alltså).
Åh, jag saknar Skåne!