2008-09-24

I detta nu är jag på väg till Bokmässan!

Ja. jag har stulit den här listan.

Snattat/stulit i en butik som liten?
Eh, nej. Det gjorde jag verkligen inte. Jag var ett välartat barn.

Snattat/stulit i en butik som tonåring?

Jag stal ett tuggummi en gång när jag gick i sjuan. Jag är/var alldeles för nervös av mig för att kunna stjäla saker.

Ljugit för dina föräldrar?
Det skulle jag tro. Kan inte säga exakt om vad, men jag är ganska säker på att det har hänt. Åtminstone har jag undanhållit sanningen.

Ljugit för en partner?
Nej.

Ljugit för en kompis?
Återigen ganska säker på att jag har gjort det. Ibland helt onödigt.

Tagit en oskuld?
Ja, två vad jag vet.

Ljugit för en partner om antal sexpartners?
Nej, jag tror aldrig att frågan har kommit upp.

Fejkat en orgasm?
Ja.

Låtsats sova för att slippa ha sex?
Nej, det tror jag inte.

Haft sex med nån du inte visste namnet på?
Jag tror inte det. Det skulle ha varit för mkt länge sen.

Haft sex med någon som var upptagen?
Säkerligen, men utan min vetskap vid tillfället för sexet.

Slagit någon (inte när du var barn)?
Jag tror inte det även om det har varit nära några gånger.

Spottat någon i ansiktet?
Nej, jag håller inte på med sånt.

Hällt en drink över någon?
I wish. Jag är alldeles för snål för att hälla sprit på idioter.

Skrikit hora till någon?
Nej, det hoppas jag verkligen inte! Däremot har jag nog kallat folk för det bakom ryggen på dem.

Tagit någon drog?
Joråsåatteh...

Gått mot röd gubbe?
Klart ag har, vem har inte gjort det?

Kört bil berusad?
Nej, eftersom jag inte har körkort och det går att räkna gångerna jag har kört bil på fingrarna, så har jag inte direkt haft chansen. Tveksamt om jag skulle ha gjort ändå.

Kört bil alldeles för fort?
Se ovan.

Jobbat svart?
Ja, typ.

Gjort en polisanmälan?
Ja, när min dator blev stulen förra året.

Blivit polisanmäld?
Nej.

Ringt 112?
Nej, tac och lov har jag inte behövt göra det än.

Skadat dig när du varit berusad?
Bara mindre grejer, blåmärken och sånt. Men jag har å andra sidan typ aldrig skadat mig allvarligt.

Skadat någon annan när du varit berusad?
Det tror jag inte. Möjligtvis sårat någon.

Dödat ett djur?
Bara insekter och sånt ekligt.

Varit full på jobbet?
Nej, verkligen inte. Usch och fy!

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Nej, det har inte behövts.

Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Nej.

Inga kommentarer: