2008-09-22

Satan i gatan

Ja, alltså. Jag är lite nervös för det här med Bokmässan, är så himla påtagligt nu på nåt sätt (heregud, vad kan det bero på??). Jag har dessutom överdoserat socker för att få mig själv att må sämre. Jag önskar att det vore sommar och att jag satt ute i en trädgård och drack vin. Men nej. Nu är det höst.
Läste i city idag att männens idealkvinna är Susanna Kallur, på andra plats Tina Nordström. Så här står det:
Minst attraktiva är allvarliga eller bohemiska kvinnor. Slösaktiga, slarviga och själviska kvinnor får också låga poäng medan smarthet och intelligens rankas högt av båda könen.

Hellre rolig än vacker
Allra helst vill vi umgås med någon som är rolig, underhållande och lätt att få ­kontakt med. Sex av tio män attraheras mest av en kvinna som får dem att skratta. Varannan man vill även att kvinnan ska vara vacker.

Haha! Ja är så jävla körd alltså! De tre s:en där uppe på minst attraktiva egenskaper är ju typ essensen av mig! Nej, okej så illa är det kanske inte. Men de ingår definitivt i min personlighetspalett. Och jag är jävlit glad att jag inte liknar varken Susanna Kallur eller Tina Nordström. Inget ont om dem alltså, men nej tack.

Och Frida, götet är fortfarande inte helt uteslutet ur mina planer. Vi får se vad som händer. Jag kommer ner på onsdag, vi får bestämma när vi kan ses!

Inga kommentarer: