2008-09-09

Sand i ögonen

Jag är så himla trött, det enda jag hoppas på är att det inte är förkylningen som fått någon slags revival. Men imorgon ska jag träffa Naomi, yay!
Allts jag måste återkomma med det här med att flytta till Gbg. Jag vet inte varför jag verkligen känner för att flytta dit, men jag gör det. Ja, det är många som har flyttat dit av mina vänner (många och många, men det är några stycken). Jag har liksom ett sammanhang där- det kan jag verkligen känna att jag saknar här. Jag trivs här, eller det funkar bra. Men jag känner inte att jag skulle kunna stanna här för en längre tid. Jag känner liksom ingen längtan att lära mig stan bättre eller att kunna känna mig hemma här på samma sätt som jag gjorde i Lund, visst tog det också tid men jag vet inte. Något fattas. Stockholm är inte min grej. Kanske är jag en småstadsmänniska egentligen.
Lund känns det på något sätt som jag har gett, som att jag har gjort mitt där. Jag vet inte, jag kanske bara inbillar mig att det är så. Men jag skulle nog flytta till Malmö om jag ska tillbaka till Skåneland.
Jag måste verkligen tänka över det här.

Inga kommentarer: