2009-11-18

Det här är ett inlägg till om mina drömmar, inte så jävla roligt kanske, men vem tvingar dig att läsa?

Drömde helt sjukt inatt, det börjar redan försvinna ur mitt minne, men jag kommer ju fortfarande ihåg känslan av skräck väldigt tydligt. Vaknade med adrenalinkropp som var helt stel och redo att rusa iväg. Jag drömde att jag var ihop med en seriemördare, så drömmen var i princip sex, våld och rädsla. Sexigt värre. Vet ej varför jag drömmer så här, har i verkliga livet inga fantasier om att ligga med "farliga" män, särskilt inte mördare. Dock var sexet fantastiskt. På nåt sätt skyddade jag honom från början och anmälde inte att han gömde sig hos mig (jag visste alltså hela tiden att han var en galen psykopat), men sen var jag tvungen att göra det. Åh, det var så jobbigt! Efter det blev dessutom alla män onda och jag var tvungen att gömma mig på toaletten i ett litet fik. Det kanske jobbigaste var att det var en sån dröm som jag vaknade ur flera gånger, bara för att fortsätta drömma i samma dröm när jag somnade om. Skit.

Inga kommentarer: