2009-11-08

Alla bögar lyssnar på schlager och har veka handleder

Mina ögon blöder.
Jag läste precis en fråga i "Fråga Malena" i AB Söndag. Till vilken Malena svarar helt galet. Kolla bara:
Hur vet man om en kille är bög? Den kille jag har träffat är väldigt rar och vi har haft sex men hans prio nr ett är hans killkompisar. Och han tar inte initiativ sexuellt längre. Jag har en känsla av att något inte riktigt stämmer. Hur kan jag veta säkert?
Osäker tjej
Malenas svar: Att ha många killkompisar behöver inte betyda att han är gay. Och skulle han vara det märker du det säkert efterhand. Många homosexuella killar gillar till exempel schlagermusik. Så ta du en titt på hans musiksmak. Är cd-kollektionen fylld av opera eller schlager eller ligger där drösar av country och western? Hur ser badrummet ut? Hänger det Versace-handdukar där? Är badrumsskåpet fyllt av mer hår och skönhetsprodukter än vad du själv har? Det kan vara några tecken som kan tyda på att han gillar killar mer än som sina kompisar. Men gå på din magkänsla, känna det bra så njut av relationen. Det finns många förhållanden där killen är bisexuell och ändå har ett och fungerande förhållande med en tjej (mina markeringar).
Hur fördomsfull kan hon bli??
Och hon ska vara sexualrådgivare?
Det är ju helt sjukt!!!! Det finns många fel att jag inte ens kan kommentera det.

Inga kommentarer: