2008-05-11

Det som göms i snö kommer upp i tö

Det ar varit en bra helg. En jättebra helg faktiskt. I fredags var det som sagt kalas för Lisa-Lo och det var roligt, roligt, roligt! Drack alkohol som en svamp och dansade okoordinerat på Ariman ett tag. Gick hem ganska tidig, vilket var tur av diverse olika anledningar.
Igår åkte vi alltså till stenbrottet, vilket inte började jättebra då Skånetrafiken helt sjävsvådligt hade flyttat busshållplatsen så att vi gick gå (!) säkert flera hundra meter extra. Men sen, sen var det bara bra. Massa mat, oliver, vindruvor, ost&kex och allt annat en flicka eller pojke kan önska sig. Vi flyttade oss ett antal gånger då vi är ett gäng solkänsliga ungdomar som ville sitta i skuggan, så ingen bränna här heller. Vi fick dessutom se både bröst och snopp, inte riktigt vad jag hade väntat mig. Men.
Idag tar jag igen för tiden jag har roat mig på. Pluggar, alltså.
Ps. Allra helst skulle jag vilja vara i Åmål och bada i Kalven.

Inga kommentarer: