2008-05-04

God morgon

Vaknade sent, tack och lov inte speciellt bakis. Det borde jag inte vara heller, blev ju inte ens full trots mijna försök. Stadt var bra, förutom att garderoben öppnade en timme (!) efter att vi kom dit. Något iriterande att gå runt med sin jacka, dessutom var det bra en (!) toalett öppen. Vad tänkte de? Technons nya "fixstjärna" Lützenkirchen var bra, eller ja, jag tror det i alla fall, det var liksom inte så stor skillnad på vad djarna spelade. Jag kanske inte förstår det, vad vet jag. Roligt att dansa till i alla fall.
För övrigt hade jag världens sämsta mascara på mig, var tionde minuten såg det ut som jag var en sextonårig pandatjej.

1 kommentar:

reformvänlig sa...

Hej Erika.
Förlåt för det där med toaletterna och garderoben. Det blev så pga att mejeriet hade dubbelbokat lokalen, fram till och med 24.00 pågick ett mellanstadiedisco i stora salen och eftersom de inte fick beblanda sig med alkohol blev det trångt den första timmen. Om inte mejeriet klantar sig igen så ska det bekymret vara ur världen framöver.
Bra med genusbetenskapen, det läser jag med så kom gärna med något förslag om du vill hur vi kan nyttja klubben för lite progressivt tänkande.
Hursomhelst så blir nästa gång 31:a maj och då har vi bjudit in en riktig gammal legend inom minimal-världen Oliver Huntemann, kom tidigt så får du ett glas gratis dricka.