2008-05-23

Saker jag stör mig på, del 1

Alla jävla mammor som går runt med sin barnvagnar och tror att de äger gågatan/trottoaren. Shame on you säger jag! Bara för att en har lyckats reproducera sig (vilket i sig inte är så jävla svårt) har en inte rätt att anse att folk ska lämna plats för en överallt. När jag cyklade hem gick det två morsor med respektive barnvagnar mitt i gågatan, jag plingade argt och sa: Ni går mitt i cykelvägen (era idioter)! Men flyttade de sig? Nej. Om jag får barn ska jag hålla mig hemma, eller åtminstone lämna plats åt folk. För det gör en om en har någon form av hyfs.
Om jag får klaga på en sak med det fina vädret, så är det definitivt alla insekter. När jag lugnt cyklade hem blev jag så bombarderad att det ser ut som att jag har fräknar, fast det är bara insekter som har hittat dit.
Nej,over and out på klagandet. Nu ska jag skriva lite till på min analys, sen ska jag skicka in det till Jens. Sen ska jag (s)vina med snygga tjejer.

Inga kommentarer: