2008-05-29

Kära du värld

Börjar först nu känna mig som en människa igen. Det blev lite mycket igår. Och nu svettas jag för att jag har ätit enorma mängder socker. Jeez.
Jag tänkte på nåt för ett tag sen, men min förmåga att komma i håg något överhuvudtaget är mig övermäktigt.
Jag har blivit besatt av Q Lazzarus låten "Goodbye horses", ni vet den som Buffalo Bill dansar till i sin kvinnodräkt i när "När lammen tystnar". Anyways, låten är iaf asbra, speciellt syntslingan. Annars är jag sjukt off musik, ja orkar inte lyssna på nåt nytt. Det var dessutom jättelängesen jag hittade ett band som jag verkligen, verkligen gillar och blir sådär pirrig i hela kroppen av. Tips någon?
Om någon är sugen på att donera 800 spänn till mig så att jag kan gå på Leonard Cohen i sommar. Leonard må vara typ 75, men han är fortfarande het.

Inga kommentarer: