2008-05-18

För att jag är trött och inte orkar tänka

DAGENS VILL HA: Sömn, eller jag-önskar-att-jag-inte-hade-stannat-uppe-till-fem-och-supit.
DAGENS KLÄDSEL: Mina bästa mysbyxor från HM, kofta och linne.
DAGENS SMINK: Det som är kvar sen igår, har inte riktigt orkat anstränga mig med sminkborttagning.
DAGENS FRISYR: Utsäppt och oborstat.
DAGENS HÄNDELSE: Jag har ätit pizza och kollat på "Angel", som jag fö drömde sexdrömmar om i natt.
DAGENS LÅT: Jag klara inte att lyssna på någon form av musik, möjligtvis typ death cab.
DAGENS PLANER: Åka till stallet, sova
DAGENS SAKNAD: Inget, jag är för hjärndöd för att sakna något.
DAGENS DUMMASTE: Bakismage och bakishuvud.
DAGENS SJUKA: Ingen egentlig.
DAGENS DROG: I don't do drugs. Typ.
DAGENS KRAM: Alltså, idag (efter att jag vaknade) har jag ju varit själv, men om en räknar kramarna från natten så finns det ju en hel del att välja på.
DAGENS PUSS: Se ovan.
DAGENS KÖP: Pizza.
DAGENS GODIS: Daim.
DAGENS HUMÖR: Trött.
DAGENS ORD: Fågeljävel.

Inga kommentarer: