2008-05-09

Sommar, sommar och sol, havet och vinden, och doft av kaprifol

Det är så jävla gött att det är varmt ute, sov till och med med öppet fönster i natt för första gången i år. Fina som snus var det.
Idag fyller världens bästa Lisa-Lo 25! Grattis!
Okej, nu känns det som att jag håller på att förvandlas till valfri lattemamma; "Grattis, Leo! Du blir fem år idag!!!111!" Typ. Men jag håller ändå fast vid grattandet.
Imorgon är det dags för ett annat årsförsta, nämligen första dagen vid stenbrottet. Det ska bli fint. Inget bad än dock, men väl oliver och fint sällskap. Och kanske vin. Är fruktansvärt sugen på vin. Har köpt hem 2 flaskor idag, så jag kan supa till nu i helgen. Ingen helg utan sprit eller?
Det negativa med att det är så fint väder är att det inte direkt motiverar mig att plugga, men jag måste ju. Vill liksom bli klar med allt som hänger efter mig. Har en del.
Jag försöker planera min sommar och oroar mig för pengar, men det blir nog bra. Fyra veckor hos mamma, då lär jag ju inte spendera så där hemskans mycket. Det är dessutom min sista lata sommar (hoppas jag) på ett tag. Jag vet ju inte fo' sho att jag kommer ha jobb nästa sommar, men jag hoppas verkligen.
Anyhoo, nu får det vara slut på babblandet. Tack och adieu!

Inga kommentarer: